fredag 3 maj 2013

Idag tänkte jag visa lite bilder från fotograferingen igår - lite sneak peaks. Jag tänke bara visa bilder från en av rummen som Linda fotade och som jag inte har visat innan - köket. Bilderna från de andra rummen kommer ni kunna se i Sydöstran lördagen den 11 maj :)
Köket är förövrigt det rum som är på min renoveringslista. Den del av köket ni ser nedan är helt okej och funkar men den andra väggen med skåp som inte syns på bild är inte renoverat på ett tag om man säger så - tidigare ägare bytte bara en del av köket och varför vet jag inte! Men som sagt det funkar men någon gång ska HELA köket renoveras.
Denna dag för övrigt varit helt underbar när det kommer till vädret - mer av solen tack!



Här ser ni en del av min pip studio samling (servicen) - bara älskar färgerna och mönstret (det är fåglar på :)


 
 De två stolarna som är likadana kommer jag snart att lägga ut till salu under vänster spalten "Möbler till salu". De är två st "Karl-Johan" stolar som jag har målat vita och klätt om.


En vybild från biblioteket mot köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar