söndag 9 juni 2013

Idag har varit en ledig dag, hann med en tur till en antik/loppis affär och hittade som vanligt en del saker som jag så gärna skulle vilja ha. Slutade med att jag iaf köpte en fin guldspegel. Ramen var så fin på den, robust med en fin förgyllning. Är i idèstadiet med ett projekt om hur vi ska det i ett av rummen på övervåningen. Vi har en fin brädvägg i det rummet som jag skulle vilja få fram bla.
Här kommer iaf lite fler köksbilder.


Tycker om brödboxen från Ib laursen som även gör "mynte" porslinet. Jag valde creme färgad för att jag tyckte det skulle passa fint till en creme färgat smeg kylskåp som jag vill ha ngn gång  i framtiden :)

Diskställ från madam stoltz, passade den lantliga stilen. Bra storlek på om man inte har så stort kök


 



 
En gammal trälåda som är perfekt att ha i köket för förvaring av saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar