onsdag 11 september 2013

Mitt sovrum

Idag har det inte varit något sensommar väder direkt..fy vad tråkigt. Hoppas att det blir bättre till helgen! Ikväll tänkte jag visa lite bilder från mitt sovrum som jag inte visat innan. Sovrummet är det rum i huset som är kvar att renovera av oss. Tapeten som jag skrivit om innan gillar jag inte, den passar inte in men tills orken finns så får den vara kvar..Mitt drömsovrum skall antingen ha en helt annan tapet eller bara vita väggar men då med mera färg på nattygsbord och textiler. Imorgon tänkte jag visa lite bilder på mitt badrum som jag inte heller visat innan.



En gammal sockerlåda ger bra förvaring - här för mina inredningstidningar

När vi flyttade in behövde vi en extra garderob så denna fick flytta in


  Spegeldörren leder in till badrummet - jag har satt upp ett draperi för fönstret så att man skall få lite privatliv där :)

En glimt av badrummet - visar bilder imorgon på badrummet
 


Från badrummet in till sovrummet
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar