onsdag 6 november 2013

Drömlägenhet

Sent kvällsinlägg, har tyvärr inte hunnit titta in tidigare. Lång dag idag så det blir sängen nu! Tänkte först visa inspirationsbiler på en drömlägenhet - jag har faktiskt visat inspirationsbilder på detta hem innan (i förgår faktiskt) men kom på att jag sett hemmet tidigare så jag letade bland mina bildmappar och hittade faktiskt de här tidigare bilderna från tidigare i år. Så det har sålts två ggr på "kort" tid. Måste säga att jag gillar stylingen på dessa bilderna bättre - lite mer färg :) Man kan se att medaljontapeten fått vara kvar (se inlägg från i förgår) men den är jätte snygg så jag hade med behållit den! Som sagt en drömlägenhet och riktigt snyggt inrett med många färgglada kuddar och möbler och mattor. Imorgon tänkte jag visa mer inspirationsbilder från detta hem men på matrum och sovrum




Bilder www.hemnet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar