tisdag 3 december 2013

Skandinavisk stil

Har börjat få lite mer julkänsla nu, mycket tack vara alla fint upplysta hem med adventsljusstakar och tända ljus! Hade lite "sovmorgon" idag (en halvtimme upp till en timme extra gör mycket) så känner mig ovanligt pigg ikväll :) Har också kommit igenom halva boken av "Femtio nyanser av frihet" nu (jag beställde en drös med böcker för några dagar sedan). Jag kan inte säga att jag tycker serien är så värst bra, första boken tyckte jag om men sen har tvåan och nu trean bara blivit sämre, så jag förstår inte riktigt hysterin kring dom som det har blivit. En bok som jag däremot tyckte om och precis läst ut är "En man som heter Ove" och den var riktigt bra - en feelgood bok med kul humor! Ikväll tänkte jag visa inspirationsbilder från samma hem jag visade igår fast ikväll blir det på köket. Köket går också i skandinavisk stil med ljusa träslag och mycket vitt och stilrent!


 
Inspirationsbilder; www.hemnet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar