fredag 3 januari 2014

Vårt köksbord som sideboard i matrummet

Nu i mellandagarna har jag testat nya kameran och det är så mycket roligare att fota med den, dels att det finns olika inställningar men också att den fångar upp färger och bildskärpa mycket bättre - skall testa att fota i svart/vitt någon dag, kul att mixtra lite! Har även möblerat om lite, det var inför nyår som vi behövde ett mindre bord/ serveringsbord som kunde stå i matrummet så vårt köksbord med den gulliga lådan fick flytta in dit. Det var praktiskt att ha det där som avlastning och jag ställde upp glas och annan dricka där på - ja mat med! Får se när det får flytta in i köket igen - nu är klaffarna nedfällda vilket gör att det får plats vid murstocken i matrummet men annars för att det skall bli någon storlek på det som köksbord får klaffarna vara uppfällda.. Har även funderat på att sälja det för att göra plats för annat som jag skaffat men så är jag en som har lätt för att hamstra och fäster mig även lätt för möbler, speciellt då jag fixat iordning dom själv :) får se hur det blir med klaffbordet som sagt..

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar