torsdag 3 april 2014

Påskägg i present med inredningstidningar och kuddfodral

Ikväll blir det en snabbtitt in igen och bildserie från första april och mitt födelsedagsägg som jag fick :) Brukar få min present i ett stort påskägg av sambon - lite roligare så! I år fick jag några inredningstidningar och ett fint kuddfodral som jag önskat mig, kuddfodralet är från Valerie Aflalo och ingår i en limited edition serie där tyget kommer från hennes fina klädkollektioner som blivit över. Måste säga att jag är super nöjd med kvaliten och det är mycket finare än vad jag förväntade mig, och helt i min stil! De sista bilderna i bildkollaget är på fina Z (hunden), var bara tvungen att visa dom. Hon har efter bara en kort stund lyckats skita ner sig efter att ha jagat sin boll på lerplanen bakom huset - hon är super nöjd men jag var inte lika nöjd om jag säger så..



 

 



 

 

Liten skitgris - så går det om man lämnas obevakad i någon minut med en boll på en lerplan

Här är det någon som har haft roligt..

- vem jag?

Ja du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar