söndag 13 april 2014

Tillbaka igen efter litet uppehåll

Har varit ett litet uppehåll denna vecka från bloggen då jag varit sjuk, brukar inte känna mig så off men är nu på bättringsvägen iaf  :)  Kände mig tillfälligt lite bättre i fredags (kan varit den Ipren jag tog också), så vi var på Ugglas show i Karlskrona, eller "Magnus den store" som showen heter. Han är grym på att sjunga och spexa även om jag kände igen en del skämt från hans revy som gick för några år sedan som vi såg i Karlshamn. Halvvägs in i showen släppte min ipren sen började frossan komma igen men fram till det var det roligt! Nu i veckan ska jag försöka påskpynta lite då jag inte orkat innan. Tänkte även visa lite bilder från förra helgen då jag skulle duka och förbereda inför min födelsedagsfika, blev inte denna servicen utan en mer klassisk blå/vitt men jag ville ändå prova mig fram vilken jag skulle ha.





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar