söndag 7 september 2014

Sommaren 2014..

Helgen har varit skön med super fint väder som för en gång skull påminner om sensommar men också en del jobb med bygget men allt rullar på fint och jag har redan inrett klart det nya bygget i mitt huvud sedan länge :) Det ända tråkiga med helger är att de går så fort nu när man inte har semester längre och bara har två dagar till att vila eller hitta på saker..  Jag har ändå haft tid med en rolig tjejkväll med gokart och god mat och vin - var jätte kul att prova på gokart även om det inte gick så bra :) Ikväll tänkte jag visa några bilder från i sommras och längta tillbaka..


Världens finast Z - var bara tvungen att visa dessa bilder :)
 
 
 
 

 

 
 
 
 
En ny liten trätavla hittade hem till mig under sommaren

Mårbacka pelargonier



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar