söndag 5 oktober 2014

Guldtema och tavelvägg

Helgen som varit har gått super snabbt.. men det bästa är att jag är långledig så jag börjar inte fören på tisdag igen - jätte skönt! Vi har haft fullt upp med utbyggnaden i helgen - inte mycket kvar nu! Och vi har nog äntligen bestämt oss för ett kakel till golvet nu (hoppas jag iaf men det känns som ett bra val) Tänkte visa senare i veckan olika inspirationsbilder på golv som vi funderat på under resans gång.. Ikväll tänkte jag visa några bilder på ett mer höstligt vardagsrum med guldtema! Jag har alltid gillat guld och efter att den fina ramen från Åland som jag "fyndade" fick följa med oss hem i sommras så har jag tagit fram mer av min samling av speglar, ramar, brickor och askar som passar in på temat. Guld är så fint nu på hösten också tycker jag, lite mer stämningsfullt.



 

Ramen i fönstret hittade jag i en affär på Åland som sålde egenproducerad keramik

 
 
 

 

 

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar