torsdag 16 oktober 2014

Tegelvägg i kök, vardagsrum och sovrum

Snart fredag igen - ska bli skönt att vara ledig! Till helgen ska vi fortsätta med vårt projekt (utbyggnaden) och vi skall lägga kaklet som vi varit och hämtat nu - bilder kommer i helgen på de olika golv vi valt mellan och som vi haft sån beslutsångest över.. :) Kvällens inspirationsbilder är på tegelväggar och kom sig av att jag fick ett mail från en bloggläsare för ett tag sedan som undrade över en bild jag visat med just en tegelvägg på, så jag började leta bland några av mina bildmappar efter inspirationsbilder på olika tegelväggar. Mailet rörde just inspirationsbilder på tegelväggar i kök men jag hittade även några från ett vardagsrum och ett sovrum också - får leta upp några fler vid ett annat tillfälle!


 

 
 
 
 
 
 
Inspirationsbilder; www.hemnet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar