fredag 14 november 2014

Badrums inspiration - lantligt inredda badrum

Äntligen helg och chans att umgås, vila, titta på serier, bygga - ja allt man inte hinner i veckorna :) Ikväll började helgen med hämtmat - thaimat såklart och imorgon blir det tjejmiddag! Så socialt liv - check :) Förhoppningsvis kan jag checka av punkten "bygga" imorgon också.. Får se vad vi hinner med. Det går inte så många bra inrednings/byggprogram längre, jag brukar tycka om "Sommar med Ernst" men nu finns bara "Arga snickarn" och där är det mest fokus på relationsråd/bygga.. Romservice tycker jag inte om denna säsong då det handlar om att bygga nytt hus och det intresserar mig inte då jag är insnöad på gamla hus och hur man renoverar/inreder dom! Ikväll tänkte jag visa inspirationsbilder på olika badrum i lantlig stil - enjoy!


Drömbadrum - fina materialval (Marrakech golv) till färgerna samt inredningen!

 

Stilrent badrum i "sekelskiftesstil"

Drömbadrum, älskar golvet (marockanskt) till mässingkranarna, badkar med lejontassar till pärlsponten på väggen!

Tycker om duschdraperiet från hm - har själv två i olika färger :)

 

 
Inspirationsbilder; www.hemnet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar