söndag 22 februari 2015

Pardörrar med romber

Söndagkväll redan.. Jag inledde helgen med att gå på bion Fifty Shades of Grey som många pratar om nu. Jag har läst böckerna så jag var förberedd på handlingen :) Filmen var bra även om det inte är så mycket handling förutom det uppenbara temat :) Något jag däremot fastnade för var en viss tapet i Anastasias sovrum - mer om det i veckan då jag till min glädje lyckades hitta vilken tapettillverkare det var efter några timmars surfande i helgen.. Det visade sig vara en väldigt känd och exklusiv tapettillverkare som hade hur många underbara tapeter/konstverk som helst!
Ikväll tänkte jag fortsätta visa några bilder på mina antika pardörrar med romber som fortfarande står i matrummet som dekoration tills utbyggnaden/glasverandan är klar.


 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar